Skip links

Yönetim Sistemleri

Kalite Politikası

Şahince, müşteri memnuniyetini öncelikli kılarak sürdürülebilir ve etkin faaliyetlerle ürün emniyeti, kalite, zamanında sevkiyat ve uygun fiyat sunma taahhüdünde bulunur; ayrıca çalışanlarını ve tedarikçilerini eğitir, teknolojik gelişmeleri takip eder ve kalite yönetim sistem standartlarına uyarlık sağlar.

Şahince müşteri odaklı bir kuruluştur ve önceliği başta müşterileri olmak üzere tüm paydaşların memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve sürdürülebilir faaliyetler ile etkinliğimizi devam ettirmektir.

Bu bağlamda firmamızdan beklentiler ürün emniyetinin, ürün kalitesinin, zamanında sevkiyatın, uygun fiyatın, hizmet kalitesinin gerçekleştirilmesidir.

Bu beklentilerin karşılanabilmesi için Şahince Üst Yönetimi olarak;

  • Çalışanlarımızın eğitim ve bilinçlendirme faaliyetlerini gerçekleştireceğimizi, katılımlarını ve liderliklerini destekleyeceğimizi,
  • Tedarikçilerimizin eğitim ve bilinçlendirme faaliyetlerini gerçekleştireceğimizi, katılımlarını destekleyeceğimizi,
  • Süreç yaklaşımıyla verilere dayalı karar verip stratejik planlama yapacağımızı,
  • İşçi sağlığını, iş güvenliğini, ürün kalitesini olumsuz etkileyecek koşulları ortadan kaldırarak,uygun çalışma ortamı sağlayacağımızı,
  • Teknolojik gelişmeleri takip ederek faaliyetlerimizi gerçekleştirirken uygun teknoloji ve altyapı sağlayacağımızı,
  • Kalite yönetim sistem standartlarına uyacağımızı, gerekli alt yapıyı sağlayacağımızı ve etkinliğini sürekli iyileştirerek ve sonuçlarının takipçisi olacağımızı Taahhüt ediyoruz.